23.7.11

Ο υδροσυλλέκτης του παπα-Κωνσταντίνου ολυμπιακών προδιαγραφών


 

Μετά την τελευταία μου επίσκεψη στον Αγιο Θεράποντα, όπου άκουσα τις συνομιλία του παπα-Κωνσταντίνου, του ψάλτη και του καντηλανάφτη περί χαρτζιλικιών από τον έρανο και τέτοια, η αλήθεια είναι πως κάτι ράγισε τη γατίσια καρδούλα μου (ΝΙΑΟΥ). Είναι αλήθεια πως δεν είχα τη διάθεση να εκκλησιαστώ και πάλι. Πριν κανά δίμηνο όμως άκουσα πως οι πιστοί πήραν είδηση τις βρομοδουλειές του παπα-Κωνσταντίνου και η Αρχιεπισκοπή τον απομάκρυνε πριν ένα χρόνο. Στη θέση του έβαλε έναν άλλον μεγαλοπαπά, μου είπε η φίλη μου η ψιψίνα Τζέιν της κόρης της κυράς Θέκλας που το σπίτι της είναι δίπλα από το Ναό. «Τι σημαίνει μεγαλοπαπάς;», ρώτησα την ψιψίνα, και αυτή μου απάντησε, «Να ο παπα-Ευάγγελος πήγαινε για μεγάλα πράγματα, για μητροπολίτης και βάλε… αλλά τον έφαγαν οι κλίκες και ξέμεινε απλός παπάς». Από τότε όπως μου είπε η καλή μου η ψιψίνα (ΝΙΑΟΥ), τον έχουν του κλώτσου και του μπα΄τσου και τον στέλνουν από δω και από κει, δήθεν και καλά για να… σβήνει φωτιές!!!
Απορείτε τι έγινε με τον παπα-Κωνσταντίνο. Ε! ακούστε… Όπως έμαθα από τη ξαδέρφη μου τη Μαρούλα που μένει στο Πόρτο Ράφτη, τον μετέθεσαν στον Αγιο Παντελεήμων στη Βραυρώνα. Όχι για πολύ όμως…
Η πρώτη λειτουργία του παπα-Κωνσταντίνου στον Άγιο Παντελέημων ήταν μια κηδεία μια γριούλας. Όπως μου είπε η καλή μου η ξαδέλφη, η γριούλα είχε ένα καλύβι στο δάσος και μια ήμερα έβαλε ένα κατσαρόλι με γάλα πάνω στη φωτιά. Όταν η γριούλα βγήκε έξω πήγε ένας γάτος αλανιάρης να το πιει, αλλά δεν πρόσεξε και πήρε φωτιά η ουρά του και φεύγοντας μέσα στο δάσος τρομοκρατημένος έβαλε άθελά του φωτιά. Από τη φωτιά κάηκε το δάσος, η γριά που έτρεχε πίσω από το γάτο για να του σβήσει την ουρά και ο γάτος βέβαια. Η γριούλα είχε μια ανιψιά που κληρονόμησε το καμένο καλύβι, το οποίο όταν το ξαναέφτιαξε μόνο καλύβι δεν έμοιαζε! Σε βίλα με μεγάλους κήπους και πισίνα έφερνε. Όταν λοιπόν πήγαν οι άνθρωποι της δασικής υπηρεσίας για να το ελέγξει μόλις αντίκρισαν… το θέαμα πάγωσαν. Διεμήνυσαν λοιπόν στην ανιψιά της γριούλας ότι αν δεν το γκρεμίσει θα καταλήξει στη φυλακή. Αυτή πάνω στην τρομάρα της πήγε και δώρισε τη βίλα στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμων.
Ποιος έκανε κουμάντο όμως στον Αγιο Παντελέημων. Ο παπα-Κωνσταντίιιινοοος! Δεν ξέρω λοιπόν πως τα κατάφερε και η βίλα πέρασε στη ιδιοκτησία του! Και κανείς δεν θα τον έπαιρνε χαμπάρι αν δεν έβαζε πωλητήριο στη βίλα για να την ξεφορτωθεί μετά… του αντιτίμου βέβαια! Ετσι η Αρχιεπισκοπή τον πήρε από τη Βραυρώνα και τον μετέθεσε εκ νέου πιο μακριά τώρα στην Σέριφο σε μια Μονή.
Ε! τα τελευταία νέα που έμαθα από το φίλο μου τον Λούλη που είχε πάει στην Σέριφο για διακοπές, δεν ήταν καλά για τον παπα-Κωνσταντίνο…
Ο αθεόφοβος με τα χαρτζιλίκια από τις προηγούμενες εκκλησίες πήγε και έφτιαξε πισίνα που λέτε… Μέσα στη Μονή και μετά την κυριακάτικη λειτουργία μάζευε εκεί ψάλτες, καντηλανάφτες και μπανιαρίζονταν παρέα με κάτι ρωσίδες καλόγριες δήθεν που πήγαιναν για προσκύνημα…
Και πως νομίζετε ότι δικαιολόγησε στο ιερατικό κλιμάκιο την πισίνα. Ότι και καλά είναι υδροσυλλέκτης γιατί το νησί δεν έχει δίκτυο ύδρευσης…
Αυτά λοιπόν για τον παπα-Κωνσταντίνο και επειδή μυρίζομαι ότι η Αρχιεπισκοπή πάλι θα τον μεταθέσει, ετοιμαστείτε για νέες περιπέτειες του αγαπημένου μας ιερωμένου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: